Купете е-винетка: bgtoll.bg

ОПУ - Монтана публикува обява за търг с явно наддаване за продажба на движими вещи – частна държавна собственост, представляващи орехи

23.08.2018

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 ОПУ - МОНТАНА


З А П О В Е Д

№ РД-11-60/   22. 08.2018 г.

На основание  чл.20, ал.1 от Наредба № 7 от 14 ноември 1997 г. за продажба на движими вещи – частна държавна собственост, във връзка с пълномощно с рег.№ П-203/20.08.2018 г. от Председателя на УС на Агенция „Пътна инфраструктура”, в изпълнение на Решение на УС на АПИ, обективирано в  Протокол № 19739/18 г., от заседание, проведено на 20.08.2018 г.

Н А Р Е Ж Д А М:

І. Да се проведе ТЪРГ с явно наддаване за продажба на движими вещи - частна държавна собственост, представляващи орехи, добити чрез бране от общо  2 227 бр. крайпътни орехови дървета,  разположени по пътни участъци по РПМ на територията на Област Монтана, реколта 2018 г.

Дата на провеждане на търга: 31.08.2018 г., от 10:00 часа, в заседателната зала на втори етаж на административната сграда на ОПУ-Монтана, бул.”Христо Ботев” № 65.

            При неявяване на кандидати повторен търг ще се проведе от 10:00 ч. на 10.09.2018 г.

ІІ. Продажбата  включва очаквания добив от плодове (орехи) от 2 227 бр. орехови дървета, разположени по пътни участъци, съгласно СПИСЪК на участъците с крайпътни орехови насаждения на територията на ОПУ-Монтана,– Приложение № 1 от Условията за участие.

ІІІ. Начална тръжна цена по пътни участъци, определена по реда на чл.63, ал.2 от Вътрешните правила – Приложение № 1 от Условията за участие.

ІV. Тръжната документация се получава от Счетоводството на Областно пътно управление-Монтана, бул.„Хр.Ботев” № 65, ет.3.

Срок на получаване на тръжната документация - до 16:30 ч. на 30.08.2018 г., а при повторно провеждане на търга – до 16:30 ч. на 07.09.2018 г.

            V. Оглед на вещите: Всеки от кандидатите за участие в търга има право да огледа участъците, за които ще наддава. Неразделна част от Условията за участие е Декларация за оглед – Приложение № 3.

VІ. Размер на депозита за участие:

            Кандидатите  внасят депозит в размер на 10 % от началната тръжна цена на пътния участък, за който участват в търга – Приложение № 1.

Депозитът се внася в срок до подаване на заявлението за участие, по банков път, по сметка в обслужващата банка на ОПУ- Монтана – Банка ДСК ЕАД , IBAN: BG75STSA93003305299057, BIC: STSABGSF;

       VІІ.   Начин на плащане на цената от спечелилия кандидат - в срок от 3 (три) работни дни от закриване на търга, по банков път, по сметка в обслужващата банка на ОПУ-Монтана, Банка ДСК ЕАД,

IBAN: BG31STSA93003101058201, BIC: STSABGSF, след което се сключва договор за покупко-продажба.

VІІІ. Определям следния състав на комисията за провеждане на търга:

Председател:  инж.Анета Първанова – Началник отдел”АО”

           Членове:  1. инж.Тихомир Петков – Началник отдел „ИРД”;

                              2. Зоя Иванова  - Гл.счетоводител  в отдел „АО”;

                              3. инж. Радостина Михайлова – Мл.експерт в отдел „ИРД”

                              4. Миряна  Младенова - юрисконсулт

           Резервен член: Кристина Петрова – ст.специалист в отдел „ИРД“                                                                  

След провеждане на търга, комисията съставя и подписва тръжен протокол в три екземпляра – един за тръжната комисия, един за спечелилия съответния пътен участък и един за отдел „Административно обслужване” в ОПУ-Монтана.

Резултатите от проведения търг се обявяват  до края на работния ден.

Обявлението за организиране на търга да се публикува в един ежедневник  и на

сайта на АПИ, не по-късно от една седмица преди датата, определена за провеждане на търга.

Заповедта да се обяви на  информационното табло в ОПУ-Монтана, партерен етаж.

Препис от настоящата заповед да се връчи на състава на комисията .

 

Приложение:  Заповед

                        Списък


23.08.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg