Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността ,,старши експерт“ в отдел „Управление на човешките ресурси“, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

12.09.2023

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

          за длъжността „старши експерт“ отдел „Управление на човешките ресурси“ – 1 щ. бр, дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“ (АОЧРУС), при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение

         

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

-  Висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър

-  Професионален опит: не по-малко от 2 години, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши;

                                                

2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

-  Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: икономическа, хуманитарна, техническа;

-  Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);

-  Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура;

-  При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 2800 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.

 

3. Кратко описание на длъжността:

         - Отговаря за актуалността и състоянието на документацията по назначаване, преназначаване и освобождаването на служителите в Агенция „Пътна инфраструктура“;

          - Дава становища и проекти за решаване на проблеми, засягащи управлението на човешките ресурси в агенцията и въвежда бази данни в софтуер за управление на човешки ресурси;

          - Приема необходимите документи и подготвя проекти на трудови договори, актове за назначаване на държавни служители, измененията към тях и заповеди за прекратяването им;

          - Води и съхранява служебните и трудови досиета, съхранява и попълва трудовите и служебни книжки, води установената документация за служителите в Агенция „Пътна инфраструктура“;

          - Участва в разработването и утвърждаването на длъжностните характеристики на служителите на Агенцията;

          - Анализира потребностите и ползите от обучения, изготвя предложения и становища за предстоящи обучения и води актуален регистър на проведените обучения;

          - Обработва болничните листове и молбите за отпуск и издава заповеди за отпуск;

          -  Изготвя уведомления по чл. 62, ал. 3 от КТ и ги представя пред НАП;

          -  Изготвя анализи, справки и отчети, свързани с числеността на персонала в АПИ;

          - Оказва методическа подкрепа при оценяване на изпълнението на длъжността на служителите в Агенцията и съхранява попълнените формуляри на служителите в личните им досиета;

          - Участва в организирането на дейността по обявяване и провеждане на конкурси, обяви в медиите и други форми за набиране на персонала;

          - Въвежда и следи за правилното въвеждане на данни на служителите на агенцията в софтуерния продукт за управление на човешките ресурси;

          - Издава служебни бележки и удостоверения, свързани с трудовата дейност на служителите;

          - Изготвя доклади, становища и предложения, както и отговори по запитвания на граждани, касаещи дейността на отдела.

 

          4. Начин на провеждане на конкурса:

          - Тест;

          - Интервю.

 

          5. Необходими документи за участие в конкурса:

          Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

          Към заявлението се прилагат:

          -    Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

          - Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

          -    Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

          -    Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: t.n.dankova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173454.

 

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg