Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „системен администратор II степен“, дирекция „Информационни технологии и системи“ (ИТС)

15.11.2023

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

          за длъжността „системен администратор II степен“ – 1 щ. бр, дирекция „Информационни технологии и системи“ (ИТС), при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение

         

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  • Висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър;
  • Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг III младши;                                                                            

         

2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

  • Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: информационни системи и технологии;
  • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
  • При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 780 лв. до 3200 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.

 

3. Кратко описание на длъжността:

Подпомага дейността на директора на дирекция ИТС по отношение на осигуряването и поддържането на информационното обслужване в АПИ. Отговаря за поддържането на сървърната и компютърна техника и използвания софтуер в АПИ;

  1. Участва в осигуряване функционирането на информационното обслужване на Агенцията и на автоматизираните системи за работата в нея;
  2. Поддържа информационните системи и бази данни на Агенцията, участва в разработването на програми, свързани с информационните технологии в Агенцията;
  3. Осъществява инсталация, конфигурация, администрация и мониторинг на Windows Active Directory;
  4. Осъществява мониторинг и отстранява инциденти с мрежовите и сървърни системи – логове, системни съобщения и др.;
  5. Осъществява системна администрация, конфигурация и мониторинг на виртуални платформи;
  6. Инсталира, конфигурира, администрира и осигурява мониторинг на защитните стени и предотвратява опитите за проникване;
  7. Осигурява защита на данните, включени в информационната система на Агенцията;
  8. Съдейства за подготовката на служителите на Агенцията за работа с информационните системи;
  9. Подпомага структурите на Централната администрация и на специализираните звена на Агенцията при изпълнение на задълженията им за работа с информационните системи и бази данни;
  10. Участва при внедряването на нови информационни технологии и усъвършенстване на съществуващите такива;
  11. Поддържа компютърната техника и периферните й устройства по време на и след изтичането на гаранционния й срок;
  12. Участва в подготовката на тръжна документация и технически задания за провеждане на конкурси по ЗОП, в частта, касаеща информационното обслужване на АПИ;
  13. Участва в изграждането и поддръжка на комуникационните връзки със специализираните звена на АПИ;
  14. Изготвя и съгласува документи, становища и предложения;
  15. Осигурява взаимодействието на информационните системи на Агенцията с аналогичните системи, които функционират в други държавни и общински органи и институции;
  16. Проучва информационните системи на Агенцията, извършва анализи и прави предложения за придобиването, ползването и модернизирането на хардуерни, софтуерни продукти и услуги.

      

4. Начин на провеждане на конкурса:

  • Тест;
  • Интервю.

 

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

  • Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
  • Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: d.aleksandrova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173420.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg