Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност „главен секретар“ – 1 щ. бр.

17.11.2023

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 О Б Я В Л Е Н И Е

                

              Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл./

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

     За назначаване на държавен служител на длъжността „главен секретар“ – 1 щ. бр. в Агенция „Пътна инфраструктура“

 

            1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

                -  Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ ;

                - Професионален опит – не по-малко от 6 години, съгласно КДА и/или минимален ранг V старши ранг          

            2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

         Предпочитана специалност: социални, стопански и правни науки;

         Владеене на английски език се счита за предимство.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

              Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 1100 лв. до 4450 лв., съгласно чл. 67,   ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.

               3.  Кратко описание на длъжността:

               - Координира и контролира дейността на администрацията на агенцията в изпълнение на решенията на управителния съвет и в съответствие с нормативните актове;

  • Осигурява организационна връзка между управителния съвет, дирекциите в централна администрация и специализираните звена, както и осигурява взаимодействие на администрацията на агенцията с други институции и организации;
  • Изпълнява дейности, които са свързани с административно-организационното подпомагане на управителния съвет на агенцията, в т. ч. организира подготовката за вземане на решения от управителния съвет, следи и докладва на управителния съвет за изпълнението на взетите и приведените в изпълнение негови решения, подпомага управителния съвет при формулирането и изготвянето на конкретни решения за изпълнението на функциите му, както и при взаимодействието с администрацията на агенцията с други институции и организации;
  • Подпомага работата и дейността на управителния съвет на агенцията;
  • Организира деловодната обработка, архивирането и съхраняването на кореспонденцията и документацията в съответствие с нормативните актове и с изискванията на управляващите органи по оперативните програми и на международни институции;
  • Организира разпределението на задачите за изпълнение между дирекциите на агенцията и специализираните звена;
  • Следи за спазването на сроковете за изпълнение на решенията на управителния съвет на агенцията;
  • Създава условия за нормална и ефективна работа на всички дирекции в централна администрация на агенцията и в специализираните звена;
  • Контролира и отговаря за работата с документите и тяхното съхраняване;
  • Утвърждава длъжностни характеристики на служителите в агенцията;
  • Съгласува длъжностното разписание на агенцията;
  • Контролира изпълнението на задачите, свързани с отбранително – мобилизационната подготовка и военновременното планиране;
  • Организира, координира и контролира изпълнението на задачи, които са свързани с подготовката на становища и отговори до държавни органи, физически и юридически лица.

                4.  Начин на провеждане на конкурса:

              - концепция на тема „Визия, предизвикателства и приоритети за развитие в контекста на административното управление на Агенция „Пътна инфраструктура“;

                - Интервю.

   5.  Необходими документи за участие в конкурса:

 Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

       - Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

          - Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

        -  Копие от удостоверение за юридическа правоспособност - за кандидатите със специалност право;

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.tsonkova@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път,  информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.    

            Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

         До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.30 ч. всеки работен ден. тел. за връзка:  02/9173 290.

  7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

  8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.  

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg