Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“, в Областно пътно управление – Плевен

21.06.2021

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

             

Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

 

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

За назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“ (АО), в Областно пътно управление (ОПУ) – Плевен  в Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ),

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, Образователно-квалификационна степен: бакалавър

- Професионален опит:  2 години и/или придобит IV младши ранг.

2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: Икономическа; Администрация и управление; Финанси.

- Компютърна грамотност: Microsoft Office, Internet.

- Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

- При назначаване индивидуалния размер на основната месечна заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 720 до 2800 лв, съгласно чл.67, ал.4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“,  в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено, в което е ситуирана.

3. Кратко описание на длъжността:

- Подпомага началника на отдел „АО“ при осъществяване на цялостната финансово-счетоводна дейност, следи за целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетните средства, стриктно следи за разходването на бюджетни средства, отпуснати за МТБ, осигурява достоверна счетоводна отчетност на основната и на първичната документация. Подпомага отдела при извършване на анализ на финансовото състояние и финансовите ресурси на ОПУ.

- Организира счетоводната отчетност и осигурява своевременното отразяване на всички стопански операции, навременно изготвя необходимите отчети и справки.

- Осъществява контрол за спазване и недопускане на нарушения на финансовата дисциплина в ОПУ и за най-ефективно изразходване на бюджетните средства.

- Разработва документация по Закона за обществените поръчки (ЗОП), като привлича технически лица, които да изготвят техническа документация, която касае поръчките. Участва в провеждането на процедура за възлагане на обществени поръчки, в съответствие със ЗОП.

 

- Своевременно издава фактури на клиенти и ги осчетоводява.

- Участва в провеждането на инвентаризации на материални активи, контролира опазването на движимото и недвижимо имущество. Завежда основни средства. Осъществява материално-техническото осигуряване на ОПУ – Плевен.

- Организира и контролира документооборота, съхраняването и използването на всички документи, съгласно Закона за националния архивен фонд. Отговаря за съхраняването на счетоводната информация по предвидения в закона ред.

- Завежда касата на ОПУ – Плевен, извършва касови операции само след надлежно оформени от упълномощени лица приходно-разходни документи и отговаря за потребностите от приемане, предаване и отчитане на парични средства и документи и съхраняването им в касата.

- Изготвя удостоверения за пенсиониране Образец УП-2.

4. Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: v.mancheva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път,  информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.    

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 348.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

21.06.2021 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg