Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност „главен експерт“ в отдел „Административно обслужване“, Областно пътно управление гр. Хасково в Агенция „Пътна инфраструктура“

27.01.2021

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

             Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, както и Заповед № РД-11-1256/01.12.2020 г. на Председателя на УС на АПИ за оправомощаване на главния секретар

 

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на  длъжност „главен експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“, Областно пътно управление гр. Хасково в Агенция „Пътна инфраструктура“           

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

            -  Образователно-квалификационна степен: бакалавър;

            - Професионален опит:  не по-малко от 2 години или придобит IV младши ранг;

            - Предпочитана специалност: икономика, финанси и др.

 2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

           -  Компютърна грамотност: Ms Office;

                 Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

       При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от      650 лв. до 2800 лв.

 3.  Кратко описание на длъжността:

            - подпомага началника на отдел „Административно обслужване“ при осъществяването на дейности по счетоводното обслужване в ОПУ – Хасково и цялостната финансово – счетоводна дейност;

            - осигуряване на достоверна счетоводна отчетност на основната и на първичната документация, чрез осигуряване на текущ контрол върху дейността на материално отговорното лице;

            - изготвя всички счетоводни отчети, справки, анализи и други финансово-счетоводни документи;

4.  Начин на провеждане на конкурса:

             - Тест;

             - Интервю.

  1. 5.     Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

-               декларация (по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-               Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

-          Копие от документ за придобит ранг /ако е работил/а като държавен служител/;

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

-          Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: e.tsonkova@api.bg като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път,  информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.    

            Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

            До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 290.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

27.01.2021 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg