Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява процедура по подбор на инспектори за сектор „Верификация на нарушенията“, Отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление

03.03.2020

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив март - юни 2020 » АПИ обявява процедура по подбор на инспектори за сектор „Верификация на нарушенията“, Отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление

АПИ обявява процедура по подбор на инспектори за сектор „Верификация на нарушенията“, Отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление

 API-LOGO_NEW-mini.png


Агенция "Пътна инфраструктура"

Обявява процедура по подбор на инспектори за сектор „Верификация на нарушенията“, Отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление, при следните условия:

 

1. Длъжност: Инспектор в сектор „Верификация на нарушенията“, Отдел „Контрол и правоприлагане“ в Национално ТОЛ управление

 

2.  Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Средно образование и придобита професионална квалификация от области на образование по Списъка на професиите за професионално образование и обучение:

 ∙   Стопанско управление и администрация;

 ∙   Информатика;

 ∙   Техника;

 ∙   Обществена сигурност и безопасност;

 .   Транспорт.

 Професионален опит: не се изисква. 

 

3. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:

 •   Компютърни умения – Ms Office;

 •   Отлични комуникативни способности;

 •  Длъжността изисква да се познават и прилагат: нормативни актове: Кодекс на труда, ЗДСл, Закон за администрацията, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура”, Закона за пътищата; Наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служителите в държавната администрация и други приложими нормативни актове.

•          вътрешни  актове: Вътрешните правила за работа в агенцията, Вътрешните правила за реда и организацията на документооборота в Агенция „Пътна инфраструктура“, Кодекс за поведение на служителите в АПИ 

•   Владеенето на английски език или друг чужд език се счита за предимство. 

 

 4. Основни задължения за длъжността „Инспектор“:

 - Осъществява наблюдение на ППС с българска и чуждестранна регистрация, преминаващи по платената пътна мрежа, с помощта на автоматизирана система;

- Извършва ръчни инспекции на автоматизираните проверки на ППС, преминаващи по платената пътна мрежа с цел допълнително верифициране на допуснато нарушение на задължението за движение на пътните превозни средства по платената пътна мрежа след заплащане на дължимите такси по ЗП и нарушенията на чл. 179, ал.3 - 3в и чл. 187 във връзка с чл. 179, ал. 3 – 3в от ЗДвП;

- Потвърждава данните от извършена ръчна инспекция от друг служител в сектора, при съмнение за допуснато нарушение на чл. 179, ал.3 - 3в и чл. 187 във връзка с чл. 179, ал. 3 – 3в от ЗДвП и задължението за движение на пътните превозни средства по платената пътна мрежа след заплащане на дължимите такси по ЗП;

- Проверява и потвърждава данните от извършено заснемане от мобилна група от сектор КП и потвърждава наличието на допуснато нарушение на чл. 179, ал.3 - 3в и чл. 187 във връзка с чл. 179, ал. 3 – 3в от ЗДвП и задължението за движение на пътните превозни средства по платената пътна мрежа след заплащане на дължимите такси по ЗП;

- При наличие на предвидени в закона или вътрешните правила основания предприема действия за създаване, съхранение и актуализация на доказателствени записи за съответните нарушения в автоматизираната система;

 - Изготвя и представя на Началник сектор „Верификация на нарушенията“ отчет за извършената работа по време на дежурството, възникнали инциденти и произшествия;

- Изпълнява и други, конкретно възложени му от началника на отдел „Контрол и правоприлагане“ и началника на сектор „Верификация на нарушенията“ допълнителни задачи, в рамките на своята компетентност и квалификация. Длъжността Инспектор е определена за заемане по трудово правоотношение и работа на смени при условията на сумирано изчисляване на работното време, с място на работа – платената пътна мрежа, както следва: 

 

5. Процедурата по подбор ще се проведе на два етапа:

 а) Подбор по документи;

б) Интервю.

 До интервю се допускат кандидатите, които отговарят на минималните и допълнителни изисквания за заемане на длъжността. 

 

6.  Необходими документи, които подават кандидатите за участие в подбора:

 • Писмено Заявление за участие в процедурата по подбор;

 • Автобиография;

 • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

 • Копия от документи за допълнителна квалификация, при наличие на такива;

 • Копия от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;

 • Копие от документи  удостоверяващи компютърни умения, при наличие на такива;

 • Копия от документи удостоверяващи езикови познания, при наличие на такива. 

 

7. Място за подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. Заявления могат да се подават и по електронен път, чрез изпращане на сканирани документи по т.6 на е-mail: hr@api.bg. 

 

8. Срок за подаване на документи:  до 10.03.2020 г. включително. 

 

9. С допуснатите до интервю кандидати ще се свърже служител на Агенцията.

 

10. Основната месечна заплата за длъжността „Инспектор“ е в размер от 1100 лв. до 1300 лв. в зависимост от професионалния опит на класирания кандидат.

 

11. Одобрените след интервюто кандидати ще бъдат назначени на трудово правоотношение на 8 часов работен ден, 5 дневна работна седмица с работно време от 23 ч. до 07 ч.

 

3.03.2020 г.

 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg