Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на длъжността „младши експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кърджали

18.05.2020

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив март - юни 2020 » АПИ обявява конкурс за назначаване на длъжността „младши експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кърджали

АПИ обявява конкурс за назначаване на длъжността „младши експерт“ в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кърджали

 

 

                              

API-LOGO_NEW-mini.png

Агенция “Пътна инфраструктура

 

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители,

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

За назначаване на държавен служител на длъжността „младши експерт“ – 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Кърджали

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър“

- Специалност: икономическа ;

- Професионален опит –  не се изисква, съгласно КДА и/или

- Минимален ранг V младши

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Компютърна грамотност: Microsoft Office

- Да познава и прилага :ЗДСл, КТ, ЗП, ЗОП, ЗБУТ, ЗУТ, Правилника за структурата, дейността и организация на работа на АПИ; Етичен кодекс; Закон за пътищата; Вътрешни правила за работа в агенцията; Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от      610 лв. до 2 600 лв.

3.  Кратко описание на длъжността:

- Подпомага началника на отдел АО при осъществяване на:

- Цялостно финансово-счетоводна дейност;

- Целесъобразно и законосъобразно изразходване на бюджетни средства;

- Стриктно следи за разходване на бюджетните средства отпуснати от МТБ;

4.  Начин на провеждане на конкурса:

             - Тест;

             - Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: hr@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173 454.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

ВАЛЕРИЯ ГЕРОВА

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР

НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“


18.05.2020 г.



Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg