Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел "Администрация и финанси“, в Национално тол управление

25.01.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел "Администрация и финанси“, в Национално тол управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел "Администрация и финанси“, в Национално тол управление

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: „началник отдел“ „Администрация и финанси“, в Национално ТОЛ управление

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността

-Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“, по специалност: Икономика, Администрация и управление, Право;

-Професионален опит – не по-малко от 4 години и/или придобит III младши ранг, съгласно КДА

 Допълнителни умения и изисквания:

 - Компютърна грамотност: Ms Office и умение за работа със специализирани продукти - Апис, Сиела, Eventis R7;

 -Познаване на Кодекса на труда, Закон за администрацията, Закон за държавния служител,  Закона за   пътищата,ЗОП, ЗФУКПС, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

-Координира и контролира  съставянето на тригодишната бюджетна прогноза, проекто-бюджета и бюджета на НТУ, изпълнението и отчитането му, при спазване на приложимите нормативни изисквания.

-Разработва, контролира и анализира изпълнението на годишния бюджет на НТУ.

-Организира и контролира съставянето на периодичните и годишни отчети за касово изпълнение и оборотни ведомости и ГФО по пълна бюджетна класификация и по счетоводни сметки в съответствие със Закона за счетоводството, ЕБК, СБО и други подзаконови нормативни актове;

-Осъществява оперативно управление на цялостната дейност на отдела, в съответствие със законовите, подзаконовите и вътрешните актове.

-Осигурява изпълнението на решенията на УС на АПИ и разпорежданията на директора на НТУ в областта на дейностите на отдела.

-Организира провеждането на текущ анализ, оценка и контрол на финансовото състояние и финансовите резултати, както и влиянието върху тях на вътрешни и външни фактори.

-Организира разработването и предлага за утвърждаване на вътрешни документи, регламентиращи дейността на отдела.

-Ръководи методически, организира и осъществява контрол по спазването на финансовата, платежната  и бюджетната дисциплина.

-Организира и осъществява превантивен и текущ контрол върху спазването на нормативните изисквания.

-Осъществява функционалните и организационни връзки на отдела с всички структурни звена и поделения в АПИ. Координира взаимодействието между звената в отдела.

-Организира и контролира своевременната подготовка, оформяне и съхранение на документацията, свързана с осъществяваните от отдела дейности.

-Организира и контролира документооборота в отдела.

-Разработва и предлага за утвърждаване проекти за оптимизиране структурата и организацията на дейността в отдела.

-Участва в съвети и експертни групи по въпросите, свързани с финансово-стопанското и организационно развитие на НТУ.

-Прави предложения за назначаване, освобождаване, стимулиране, санкциониране и професионално обучение и развитие на служителите в отдела.

-Организира, контролира и участва във формирането, разработването, координирането и провеждането на правната дейност в НТУ в съответствие с компетенциите на отдела.

-Организира и контролира дейностите по провеждане на процедури и възлагане на обществени поръчки в НТУ в съответствие с българското законодателство.

-Следи за законосъобразното осъществяване на функциите, свързани с организирането и възлагането на обществени поръчки;

-Съгласува за законосъобразност договорите , които се одобряват и сключват в  НТУ.

-Организира, контролира и участва в дейността по разработване  на нормативни актове, методически указания и други документи, свързани с компетенциите на отдела, както и организира и участва в набирането на необходимата за това информация;

-Анализира и дава експертна оценка за състоянието и развитието на проблемите, свързани с прилагането на законовите и подзаконови разпоредби, регламентиращи дейността на НТУ;

-Организира и контролира процесуалното представителство на НТУ пред съдилищата.

-Участва в работни групи и комисии на други органи по проблеми, отнасящи се до дейността на НТУ.

-Организира и контролира дейностите по управление на човешките ресурси в НТУ;

-Контролира изготвянето и актуализирането на длъжностното и поименното разписание на длъжностите в НТУ;

-Организира и контролира процеса по оценка на изпълнението на служителите в НТУ и кариерното им развитие;

-Контролира изготвянето на годишен план за обучение на служителите в НТУ;

-Контролира изготвянето на длъжностни характеристики на служителите в НТУ;

-Организира и контролира дейностите свързани с връзките на НТУ с обществеността и представянето на дейността на НТУ пред медиите;

-Организира и контролира дейностите свързани с административното обслужване в НТУ;

-Организира и контролира стопанската дейност на НТУ и управлението на поверената на НТУ собственост;

-Изпълнява функциите на Длъжностното лице по защита на данните в НТУ, съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните);

-Сътрудничи на Комисията за защита на личните данни и действа като точка за контакт с нея по всички въпроси, свързани с обработването на лични данни в НТУ.

Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:

700 лв.- Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

аявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от    Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители .

Към заявлението се прилагат:

-декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-Автобиография;

-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен „магистър“ (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

-копия на документи за допълнителна квалификация, ако има такава;

-копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;

-копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);

копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-342;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни след деня на публикуване на обявата.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията- http://www.api.bg.

 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.

 



25.01.2019 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg