Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност: „Старши експерт“ в отдел „Обслужване на клиенти“, сектор „Управление на плащанията“ в НТУ

13.02.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност: „Старши експерт“ в отдел „Обслужване на клиенти“, сектор „Управление на плащанията“ в НТУ

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност: „Старши експерт“ в отдел „Обслужване на клиенти“, сектор „Управление на плащанията“ в НТУ

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


О Б Я В Л Е Н И Е

                         

              Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурса назначаване на държавен служител

 

Длъжност: „старши експерт“ отдел „Обслужване на клиенти“, сектор „Управление на плащанията“ в Национално ТОЛ управление

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:       

-Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“, по специалност: Икономика

-Професионален опит – не по-малко от 2 години и/или придобит IV младши ранг, съгласно КДА

 Допълнителни умения и изисквания:

 - Компютърна грамотност: Добра компютърна грамотност, добро ниво в използването на Microsoft Office продукти и база данни за обработка на големи масиви с информация, умения за работа със специализиран софтуер, който се използва в сектора;

- Владеене на чужд език: добро владеене на английски език/друг чужд език.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

- Отговаря за дейностите по управление на плащания и фактуриране (в случай на необходимост) на продукти и услуги за клиенти и доставчици на услуги (ЕУЕСТ/НДУ/ДДД), изразяващи се в:

- Управление на салда по акаунти на клиенти и доставчици на услуги, в това число и отрицателни салда.

- Проверка на извършени плащания в брой за закупуване на е-винетки и маршрутни карти в точките за продажба и направените трансфери към сметката на АПИ/НТУ.

- Ръчно подаване на плащане към акаунт с баланс, ако автоматичното разпознаване не е възможно.

- Промяна на основни данни, свързани с плащания и фактуриране (например при промяна на условия на плащане, тарифи, такси и други).

- Промяна на основни данни, обслужващи процеса по събиране на вземания.

- Събиране на данни, свързани с дейността по обслужване на клиенти и тяхното анализиране, с оглед изготвяне на бизнес доклади, финансови отчети, оперативни доклади, статистика и ключови показатели за ефективност,  с цел:

Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността:

620 лв.- Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 2 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

аявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от    Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители .

Към заявлението се прилагат:

-декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-Автобиография;

-копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен „бакалавър“ (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

-копия на документи за допълнителна квалификация, ако има такава;

-копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;

-копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);

копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-342;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни след деня на публикуване на обявата.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията- http://www.api.bg.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.


13.02.2019 г.


Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg