Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ - 1 щ.бр, в отдел ”Администрация и финанси“, в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ при Национално тол управление

09.04.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ - 1 щ.бр, в отдел ”Администрация и финанси“, в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ при Национално тол управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ - 1 щ.бр, в отдел ”Администрация и финанси“, в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“ при Национално тол управление

 

 API-LOGO_NEW-mini.png

О Б Я В Л Е Н И Е

          Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители,

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на длъжността  „Главен експерт“ - 1 щ.бр,   в отдел ”Администрация и финанси“, в сектор „Финансово-счетоводно обслужване“, при Национално ТОЛ управление , към Агенция пътна инфраструктура

 

1.      Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, образователно-квалификационна степен: Бакалавър;

- Професионален опит:  не по-малко от 3 години или придобит IV младши ранг;

 

2.      Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана област, по която да е придобито образованието – Икономика, Финанси;

- Познаване  и прилагане на следните нормативни актове - Кодекс на труда, ЗДСл, ЗОП, ЗФУКПС, Закон за администрацията, Закон за пътищата, Закон за държавния бюджет на РБ, както ѝ цялата нормативна уредба на счетоводството (ЗС, НСС, МСС, Сметкоплан на бюджетните организации и принципите на отчитане на касовия разход, свързан с изискванията на ЕБК);

- Компютърни умения - Microsoft Office и умения за работа със специализирани продукти,които се използват от отдела (Апис, Сиела, Eventis R7, Ажур Л, Омекс);

- Отлични комуникативни способности.                   

 

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

      

 При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 620лв. до 2500 лв.

 

3.   Кратко описание на длъжността главен експерт:

 

- Анализира, осчетоводява, въвежда в счетоводната програма и контролира постъпването и разходването на средства в брой и по банков път в лева и валута, съгласно СБО и ЕБК;

- Изготвя и осчетоводява първични и вторични счетоводни документи /ПКО, РКО, АО, ВПКО, ВРКО, ВАО, платежни нареждания, МО и др./, касаещи приходите и разходите на НТУ, в т.ч.  постъпването и възстановяването на приходите от ТОЛ такси  в счетоводния продукт, съгласно нормативната уредба

- Осчетоводява и анализира движението и салдата по счетоводните сметки за активи и пасиви, приходи и разходи, вземания и задължения и парични средства на НТУ;

- Осчетоводява заприходяването, движението и изписването на всички дълготрайни материални и нематериални активи, материални запаси и задбалансово отчитани активи;

- Своевременно начислява амортизации на активите в НТУ и участва в изготвянето на амортизационни планове;

- Осчетоводява и анализира поети ангажименти за разходи и нови задължения за разходи по задбалансови сметки;

- Осчетоводява и анализира просрочени вземания и задължения;

- Отговаря за правилното начисляване, изплащане и осчетоводяване на възнагражденията по трудови, служебни и извънтрудови правоотношения в НТУ;

- Отговаря за коректното изготвяне и предаване в срок на дневниците по ДДС на НТУ;

- Отговаря за изготвянето на фактури към контрагентите за ТОЛ системата;

- Участва в изготвянето на отчет за касовото изпълнение и оборотна ведомост, съгласно указанията на ЦА на АПИ;

- Анализира взаимовръзките между счетоводните сметки от СБО и параграфите и подпараграфите от ЕБК;

- Изготвя справки, касаещи дейността, която извършва;

- Участва в инвентаризации и осчетоводява резултатите от тях;

- Набиране, съхранение и обработка на необходимата информация, свързана с икономическата и финансовата политика на НТУ и поддържане на електронни досиета на всички капиталови разходи;

- Участва в разработване на проекта на бюджета на НТУ в съответствие с утвърдените стратегии, програми, прогнози и планове при спазване на приетата вътрешна процедура;

- Извършва проверка на представените документи за разплащане, в това число и на съответствието им с договорите за изпълнителите на обществени поръчки;

- Изготвя доклади, писма, справки, становища и други документи, свързани с осъществяваните функционални задължения, в рамките на компетенциите за длъжността;  


4.      Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

 

5.   Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


9.04.2019 г.

 


 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg