Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „директор“ - 1.щ.бр. на дирекция ”Комуникации и информация“

10.04.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „директор“ - 1.щ.бр. на дирекция ”Комуникации и информация“

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „директор“ - 1.щ.бр. на дирекция ”Комуникации и информация“

 

API-LOGO_NEW-mini.png

О Б Я В Л Е Н И Е

             Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители,

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

       За назначаване на държавен служител на длъжността  „директор“ - 1.щ.бр.  на дирекция ”Комуникации и информация“, при Агенция „Пътна инфраструктура“

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

-  Висше образование, образователно-квалификационна степен: Магистър;

-  Професионален опит:  не по-малко от 5 години или придобит II младши ранг;

 

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

-  Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: Журналистика;

-  Компютърна компетентност- Word, Excel, Internet;

-  Владеене на чужд език - минимум един западен, за предпочитане английски език.            

 

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

 

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 750 лв. до 3200 лв.

 

3.  Кратко описание на длъжността директор:

Подпомага дейността на УС на АПИ в областта на протоколната дейност в системата на АПИ, дългосрочната медийна, информационна и PR-политики на АПИ, както и координация и взаимодействията между  ситуационен център на АПИ, Дирекция „Национална система 112“.

Извършва дейности, относно обезпечаване на структурните звена на АПИ с хардуерни и софтуерни продукти.

Предоставя ежедневна актуална информация за състоянието на РПМ, чрез ситуационен център, координира взаимодействието между  АПИ, МВР и специализираните звена при кризисни ситуации; организира публичното представяне дейността на агенцията.

Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

- Обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността на агенцията;  умения за практическото им прилагане; способност за работа съобразно нормативните актове;

- Комуникационна компетентност;

- Компетентност, относно промените и управлението в АПИ, аналитични умения и реалистичност на преценките;

- Компетентност при работа със служители от други институции - български и международни;

 

4.  Начин на провеждане на конкурса:

- Писмена разработка на следната тематика „Комуникациите и информацията в държавната администрация“;

-  Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

- копие на документ, доказващ владеене на английски език и/или друг чужд език, при наличие на такъв;

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

 

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


10.04.2019 г.


Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg