Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

05.06.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

О Б Я В Л Е Н И Е

                              

             Агенция “Пътна инфраструктура”,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, както и Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. за оправомощаване на главния секретар

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

       За назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

 

            1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

            -  Образователно-квалификационна степен: професионален бакалавър;

            - Професионален опит:  не се изисква или придобит V младши ранг;

            2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

            - Предпочитана област, по която да е придобито образованието – професионална област/направление:  икономическа, техническа, администрация и управление;

            - Добра компютърна грамотност, включително много добро ниво в използването на Microsoft Office продукти, умения за работа със специализиран софтуер, който се използва в звеното;

                 Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

       При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 590 лв. до 2 150 лв.

             3.  Кратко описание на длъжността:

Административно обслужване в областта на обработката, регистрацията, движението и съхранението на кореспонденцията на АПИ.

Длъжността изисква да се познават и прилагат следните нормативни актове: ЗДС, ППЗДС, ЗП, ППЗП, ЗЗД, ЗОП, Правилника за структурата, дейността и организация на работа на АПИ.

           4.  Начин на провеждане на конкурса:

             - Тест;

             - Интервю.

  1. 5.    Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 2 към чл. 17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

-        декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-        Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;

-        копие от официални документи (ако има такива), удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

-        Копие от документ за придобит ранг /ако е работил/а като държавен служител/

-        Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

           Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

            Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

            До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

 

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

 

ВАЛЕРИЯ ГЕРОВА

ГЛАВЕН СЕКРЕТАР

НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“

 


05.06.2019 г.


Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg