Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ при Агенция пътна инфраструктура

11.07.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ при Агенция пътна инфраструктура

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ при Агенция пътна инфраструктура

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


О Б Я В Л Е Н И Е

                              

Агенция “Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, както и Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. за оправомощаване на главния секретар

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

       За назначаване на държавен служител на длъжността  „Главен експерт“ - 1 щ.бр   в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ при Агенция пътна инфраструктура

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, образователно-квалификационна степен: Бакалавър;

- Професионален опит:  не по-малко от 3 години или придобит IV младши ранг.

 

2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана област, по която да е придобито образованието – Икономическа, Техническа;

- Компютърни умения - Microsoft Office:  Word, Excel, Power point, електронна поща и Internet).  Умения за работа със специализиран софтуер, приложим за работа в дирекцията.

- Чужди езици: английски или немски език е предимство.          

 

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

      

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 620лв. до 2500 лв.

 

3. Кратко описание на длъжността главен експерт:

 

- Разработване и прилагане на политика за пътна безопасност, чрез предоставяне на технически консултации, планиране и организиране възлагането на одити по пътна безопасност, както на инвестиционните проекти във всички фази, така и на изградените пътни участъци преди и след въвеждането им в експлоатация. Събиране, обобщаване и анализ на данни за пътнотранспортните произшествия по републиканските пътища за идентифициране на участъците с концентрация на ПТП с цел изработване и актуализация на плана за действие за повишаване на пътната безопасност за постигане на най-голям принос към изпълнението на националните цели за пътна безопасност.

- Събиране, обобщаване и анализ на данни за състоянието на републиканските пътища, с цел планиране на дейностите по проектиране, строителство, експлоатация и поддържане на републиканските пътища за реализация на Стратегията за развитие на пътната инфраструктура в Република България.

4.  Начин на провеждане на конкурса:

- Тест;

- Интервю.

 

5.     Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

-  Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

 

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


11.07.2019

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg