Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор” на Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“

22.07.2019

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари-юли 2019 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор” на Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „Директор” на Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“

API-LOGO_NEW-mini.png

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"



О Б Я В Л Е Н И Е

                              

             Агенция „Пътна инфраструктура“,  на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, както и Заповед № РД-11-370/01.04.2019 г. на Председателя на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ за оправомощаване на главния секретар на АПИ за орган по назначаване,

 

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

 

       За назначаване на държавен служител на длъжността „Директор” – 1 щ. бр. на Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“

 

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

- Висше образование, образователно-квалификационна степен “магистър”

- Професионален опит – най-малко 4 години или придобит III младши ранг.            

 

2.  Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

- Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление:  инженер – „Пътно строителство“, инженер „Промишлено и гражданско строителство“, машинен инженер, „Инженерна металургия“, инженер по електроника и автоматика, инженер по радиоелектроника, минен инженер, строителен инженер по хидротехническо строителство, икономическо, хуманитарно или юридическо образование;

- Добра компютърна грамотност, включително много добро ниво в използването на Microsoft Office продукти, умения за работа със специализиран софтуер, който се използва в звеното;

Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно  нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, в границите от 700 лв. до 2800 лв.

              

3.  Кратко описание на длъжността директор на Областно пътно управление:

Да осъществява взаимодействието на агенцията с областната и общинските администрации. Да ръководи цялостната дейност на ОПУ, съобразно делегираните му правомощия. Ръководи, организира и контролира инвестиционната дейност, проектирането и офертирането на строителните обекти, техническата документация по експлоатацията. Ръководи и контролира подготовката и провеждането на процедурите за възлагане на обществените поръчки, свързани с дейността му в съответствие със ЗОП, съгласно дадените му правомощия. Осъществява дейности, свързани с управлението на държавната собственост. Организира и контролира дейността свързана с управлението на човешките ресурси в повереното му управление.

- Длъжността изисква да се познават и прилагат специфичните нормативни актове, свързани с дейността на агенцията - Закон за пътищата и Правилника за неговото прилагане, Закон за администрацията, Закон за публичните финанси, Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор, Закон за обществените поръчки и Правилника за неговото прилагане, Закон за устройството на територията и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, Закон за задълженията и договорите, Закон за държавната собственост, Кодекса на труда, Закон за държавния служител, Закон за достъп до обществена информация, Закон за защита на класифицираната информация и др.

- Да е запознат с вътрешно-нормативната уредба- Правилника за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила в АПИ и др.

– Компютърна компетентност - Word, Excel, Internet.       

 

4. Начин на провеждане на конкурса:

- Развиване на писмена разработка по тематика, свързана с изпълнението на длъжността, а именно: „Изграждане, развитие и модернизация на пътната инфраструктура“.

- Интервю.

5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен,  допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

- Копие на документ, доказващ владеене на английски език и/или друг чужд език, при наличие на такъв;

- Копие от удостоверение за юридическа правоспособност, при наличие на такова.

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

 

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден, тел. за контакти: 02/9173 454.

 

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

 

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.


22.07.2019

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg