АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно –ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - София
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно –ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - София
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност „началник отдел“ в отдел „Инвестиционно –ремонтни дейности“ в Областно пътно управление, гр. София при Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше;
Образователно квалификационна степен: бакалавър
Професионална област: строителен или пътен инженер, техническо ВУЗ
Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: III младши
2. Други изисквания и умения за заемането на длъжността:
Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
-
Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Закон за пътищата, Закон за държавната собственост, Закон на обществените поръчки, Закон за устройство на територията, Закон за държавния служител, Кодекс на труда, Закон за здравословни и безопасни условия на труд, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, Правилник за прилагане на ЗОП, Наредба за специално ползване на пътищата както и вътрешните правила в АПИ и Вътрешните правила за документооборота в АПИ и др.
-
Да познава стандартизираните методи за провеждане на изпитванията, правилата за поддържане и експлоатацията на пътищата от РПМ и прилежащата апаратура;
-
Умения за разчитане на чертежи на детайли и карта, технически умения;
-
Компютърна грамотност- Word, Excel, Auto CAD, Internet
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ.
Организира, координира и контролира всички дейности на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“, във връзка с:
- приемане и одобряване на проекти и тяхната реализация в съответствие с нормативната база и стандарти;
- осъществяването и отчитането на дейности по текущ ремонт и зимно поддържане на РПМ;
- подпомагане на директора на ОПУ – София в осъществяването на контрол по изпълнението на строително-монтажните работи по обекти и съответствието им с проектите;
- организира, участва и отчита деайностите, свързани с контрола върху проектирането и изграждането на ТКО, РС, инженерните подземни и надземни съоръжения;
- организира лабораторния контрол при приемане на строително-монтажни работи (СМР) и ремонти по пътищата на републиканската пътна мрежа в съответствие с нормативната база и българските държавни стандарти.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от 510 лв. до 1450 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.
Документи за кандидатстване:
-
Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;
-
Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
-
Автобиография;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-
Копия от документи за допълнителна квалификация;
-
Копия от документи, доказващи професионален опит;
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. „Македония“ № 3; телефон: 02/9173-454;
административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“, ет. 4
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул. „Македония“ № 3 и на Интернет страницата на агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
20.02.2018 г.