АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“
АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
ОБЯВЛЕНИЕ
Агенция "Пътна инфраструктура" обявява конкурс за назначаване на държавен служител
Длъжност: Директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
• Образование: Висше
• Образователно-квалификационна степен: Магистър.
• Специалност: инженерно, техническо
• Професионален опит: не по - малко от 5 години, в областта на дейност, свързан с ръководни или мениджърски функции, съгласно КДА
и/или
Минимален ранг: II младши;
• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet
Допълнителни умения и изисквания:
• Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
• Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове - обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността на агенцията; умения за практическото им прилагане; способност за работа съобразно нормативните актове;
• Комуникационна компетентност;
• Компетентност, относно промените и управлението в АПИ, аналитични умения и реалистичност на преценките;
• Компетентност при работа със служители от други институции - български и международни;
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Да подпомага УС на АПИ в дейностите по разработване и прилагане на политики за пътна безопасност, предоставяне на технически консултации, планиране и организиране възлагането на одити по пътна безопасност, както на инвестиционните проекти във всички фази, така и на изградените пътни участъци преди и след въвеждането им в експлоатация. Координира работата на дирекцията в изпълнение на решенията на УС и в съответствие с длъжностната му характеристика и Закона за пътищата.
Границите на заплатата, определена за длъжността:
от 510 лв.
Брой работни места, за който е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Защита на концепция на тема “Пътната безопасност – постоянно действаща система: политики, стратегии, превенция, планиране на дейностите по РПМ” и Интервю - разработената концепция да бъде не по-малко от 10 страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата и подпис.
Документи за кандидатстване:
-
Заявление за участие в конкурса - по образец;
-
Декларация по чл.17 от НПКДСл;
-
Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-
Копия от документи за допълнителна квалификация;
-
Копия от документи, доказващи професионален опит;
-
Автобиография;
-
Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-454;
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.
18.04.2018 г.