Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“

18.04.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

ОБЯВЛЕНИЕ           

 

Агенция "Пътна инфраструктура" обявява конкурс за назначаване на държавен служител 

 

Длъжност: Директор на дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:       

• Образование: Висше 

• Образователно-квалификационна степен: Магистър. 

• Специалност: инженерно, техническо 

• Професионален опит: не по - малко от 5 години, в областта на дейност, свързан с ръководни или мениджърски функции, съгласно КДА 

и/или 

Минимален ранг: II младши; 

• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet 

Допълнителни умения и изисквания:  

• Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността: 

• Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове - обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността на агенцията; умения за практическото им прилагане; способност за работа съобразно нормативните актове; 

• Комуникационна компетентност; 

• Компетентност,   относно   промените   и   управлението  в АПИ, аналитични умения и реалистичност на преценките; 

• Компетентност при работа със служители от други институции - български и международни; 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:  

Да подпомага УС на АПИ в дейностите по разработване и прилагане на политики за пътна безопасност, предоставяне на технически консултации, планиране и организиране възлагането на одити по пътна безопасност, както на инвестиционните проекти във всички фази, така и на изградените пътни участъци преди и след въвеждането им в експлоатация. Координира работата на дирекцията в изпълнение на решенията на УС и в съответствие с длъжностната му характеристика и Закона за пътищата. 

Границите на заплатата, определена за длъжността: 

 от  510 лв.

 

Брой работни места, за който е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр. 

Начин за провеждане на конкурса: Защита на концепция на тема “Пътната безопасност – постоянно действаща система: политики, стратегии, превенция, планиране на дейностите по РПМ” и Интервю - разработената концепция да бъде не по-малко от 10 страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата и подпис. 

Документи за кандидатстване:  

  • Заявление за участие в конкурса - по образец;  

  • Декларация по чл.17 от НПКДСл;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документи  за допълнителна квалификация;

  • Копия от документи, доказващи професионален опит;

  • Автобиография;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

 

Място за подаване на документи:  

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-454; 

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата. 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:  

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията. 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.


 



18.04.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg