Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

15.05.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

API-LOGO_NEW-mini.png

 

                              

           Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за

         назначаване на държавен служител

 

Длъжност: главен експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ при дирекция „Административно обслужване, човешки ресурси и управление на собствеността“

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:         

• Образование: Висше

• Образователно-квалификационна степен: бакалавър или магистър.

• Специалност: икономическа, хуманитарна, администрация и управление

• Професионален опит: не по - малко от 3 години, съгласно КДА

и/или

Минимален ранг: IV младши;

• Допълнителни умения: компютърни умения – Microsoft Office, Internet

Допълнителни умения и изисквания:

Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове,

-       Познаване и прилагане на правилата за водене на кореспонденция и общо административно обслужване.

-       Познаване на вътрешната нормативна уредба, Закон за пътищата, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа в АПИ, Етичния кодекс, Вътрешни правила за работа в агенцията и други пряко свързани с дейността на отдела.

  • Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела „Eventis R7“

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Извършване на дейности по административното обслужване в Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“, при спазване на нормативните изисквания, в рамките на компетенциите за длъжността.

Подпомагане на вътрешноведомствената комуникация между управителния съвет и дирекциите в ЦА на АПИ, ОПУ, както и с външни контрагенти на АПИ.

Оказва съдействие в областта на движението на документооборота на дирекцията.

Границите на заплатата, определена за длъжността:

 от  510 лв.

Брой работни места, за който е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю

Документи за кандидатстване:

Заявление за участие в конкурса - по образец;

Декларация по чл.17 от НПКДСл;

Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

Копия от документи  за допълнителна квалификация;

Копия от документи, доказващи професионален опит;

Автобиография.

Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173 - 454;

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр.София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.

 



15.05.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg