Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността юрисконсулт в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Монтана

16.07.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността юрисконсулт в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Монтана

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността юрисконсулт в отдел „Административно обслужване“ в ОПУ - Монтана

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител 

 

Длъжност „юрисконсулт” 1 щ. бр. в отдел „Административно обслужване“ в Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“ 

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:     

Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше; 

Образователно квалификационна степен: Магистър 

Професионална област: Право, с придобита юридическа правоспособност 

Професионален опит: не се изисква, съгласно КДА 

 

2. Други изисквания и умения за заемането на длъжността:

  • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

    Длъжността изисква да се познават и прилагат нормативните актове: 

  • нормативните актове и инструкции, действащи в областта на административното законодателство, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, ЗОП, Закон за пътищата;

  • да познава детайлно законовите и подзаконовите актове,  характеризиращи  дейността на АПИ и ОПУ;

  • да познава и прилага вътрешно-нормативната уредба – Вътрешни правила в системата на АПИ и Правилника за структурата, дейността и организацията на работа в АПИ,  Вътрешни правила за управление на собствеността, Вътрешни правила за организация за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки от АПИ;

  • да познава действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарната безопасност и опазване на околната среда;

    - Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела („Апис“, „Сиела“). 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:  

Подпомага Началника на отдел АО при осъществяването на: 

•  дейности по правно обслужване; процесуално представителство; осигуряване правилното функциониране на администрацията на ОПУ Монтана, съгласно действащата нормативна уредба, в областта на правното обслужване; 

•  съдействие за законосъобразното прилагане на нормативните актове; 

•  защита интересите на ОПУ Монтана пред граждани и институции – местна администрация, съдебна система; 

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от  510 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация. 

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр. 

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю. 

Документи за кандидатстване

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители.

  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.

  • Автобиография

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен

  • Копия от документи за допълнителна квалификация

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

  • Копие от удостоверение за юридическа правоспособност

 

Място за подаване на документи

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство; 

телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ 

02/9173-454 

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата. 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул. „Македония“ № 3 и на Интернет страницата на агенцията. 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.


16.07.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg