Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Информационни технологии и системи“ – 1 щ. бр.

17.07.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Информационни технологии и системи“ – 1 щ. бр.

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността директор на дирекция „Информационни технологии и системи“ – 1 щ. бр.

API-LOGO_NEW-mini.png

 

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на

държавен служител

 

Длъжност: директор на дирекция „Информационни технологии и системи“ – 1 щ. бр.

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:         

  • Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/-висше;
  • Образователно квалификационна степен: магистър
  • Професионална област: инженерно, техническо, ИТС, икономически и социални науки
  • Допълнителни изисквания: владеене на английски език
  • Професионален опит : не по – малко от 5 години, съгласно КДА

и/или

  • Придобит минимален ранг II младши

Допълнителни умения и изисквания:

  • Да познава и следи за правилното прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на АПИ;
  • Да проучва съвременните методи на работа в публичната администрация и представя нови идеи за усъвършенстване дейността на АПИ;
  • Да притежава управленски подход при решаване административните проблеми на АПИ, като проявява оперативност и обективност на преценките;
  • Да създава условия за непрекъснато подобряване на комуникациите в дирекцията и системата на АПИ;
  • Компютърна компетентност - да притежава познания по прилагания основен софтуер в администрацията и информационните процеси в АПИ с цел подобряване на работата и повишаване на информираността и ефективността;
  • Да е запознат с правилата за безопасност, охрана на труда и противопожарната охрана.
  • Да е запознат с българското законодателство, както и специфичните нормативни актове, свързани с дейността на Агенция “Пътна инфраструктура” и в частност на дирекцията;
  • Способност да планира, организира и контролира собствената и работата на служителите в дирекцията с цел постигане на поставените цели;
  • Да притежава управленски подход при решаване на административните проблеми в дирекцията, като проявява оперативност и обективност на преценките;
  • Отдаденост на работата и желание да развива собствения си потенциал и квалификация;
  • Да работи ефективно самостоятелно и в екип;
  • Способност да работи под напрежение, с чувство на отговорност, коректност и самоконтрол.
  • Компютърна грамотност- Word, Excel, Internet

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Да подпомага УС на АПИ в дейностите по планиране и организиране на развитието, внедряването, поддръжката и усъвършенстването на информационните системи на агенцията.

Координира работата на дирекцията в изпълнение на решенията на УС и в съответствие с длъжностната му характеристика и Закона за пътищата.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  510 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 щ. бр.

Начин за провеждане на конкурса : Списъка на допуснатите до подаване на писмена концепция кандидати и срока за подаването й ще бъде обявен на страницата на Агенцията в 7-дневен срок след края на прием на документите за кандидатстване; Подаване на писмена концепция на тема “Модернизиране на пътната инфраструктура чрез внедряване на съвременни информационни технологии” - разработената концепция да бъде не по-малко от 10 страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата и подпис; Защита на концепцията на тема “Модернизиране на пътната инфраструктура чрез внедряване на съвременни информационни технологии”  и Интервю.

Документи за кандидатстване:

  • · Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители
  • · Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение , не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
  • Автобиография
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
  • Копия от документи за допълнителна квалификация
    • Копия от документи, доказващи професионален опит.
    • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство;

телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

02/9173-454

Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.



17.07.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg