Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - Монтана

23.10.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - Монтана

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление - Монтана

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на държавен служител

Длъжност началник на отдел в отдел „Инвестиционно – ремонтни дейности“ в Областно пътно управление, гр. Монтана при Агенция „Пътна инфраструктура“ 

1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:            

Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше; 

Образователно квалификационна степен: бакалавър 

Професионална област: Архитектура, строителство и геодезия 

Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА 

и/или 

Минимален ранг: III младши 

2. Други изисквания и умения за заемането на длъжността: 

- Да познава и прилага нормативните актове и инструкции, действащи в областта на пътното строителство, Етичния кодекс, Закон за пътищата, Закон за обществени поръчки, Закон за устройството на територията, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Закон за здравословни и безопасни условия на труд; 

-  Да познава стандартизираните методи за провеждане на изпитванията, правила за експлоатация и поддържане на пътищата от РПМ и прилежащата апаратура; 

- Познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарна безопасност и опазване на околната среда; 

- Умения да анализира информацията, да я синтезира и да представя резултатите; 

- Умения за разчитане на чертежи на детайли и карти, технически умения; 

- Умения за планиране и прогнозиране на собствената си работа и работата на служителите от отдела; 

- Умения за работа с компютър /Word , Excel, Auto Cad, Internet/ и офис техника; 

- Умение за работа в екип.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:  

Подпомага директора на ОПУ при управление, стопанисване и експлоатационно поддържане на РПМ. 

Организира, координира и контролира всички дейности на отдел ”Инвестиционно-ремонтни дейности” във връзка с: 

- приемане и одобряване на проекти и тяхната реализация в съответствие с нормативната база и стандарти; 

- осъществяването и отчитането на дейности по текущ ремонт и зимно поддържане на РПМ; 

- подпомагане на директора на ОПУ в осъществяването на контрол по изпълнението на строително-монтажните работи по обекти и съответствието им с проектите; 

- организира, участва и отчита дейностите свързани с контрола върху проектирането и изграждането на ТКО, РС, инженерните подземни и надземни съоръжения; 

- организира лабораторния контрол при приемане на строително-монтажни работи /СМР/ и ремонти по пътищата от Републиканската пътна мрежа, в съответствие с нормативната база и българските държавни стандарти. 

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от  510 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация. 

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр. 

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю. 

Документи за кандидатстване

  •  Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители.

  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.

  • Автобиография

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен

  • Копия от документи за допълнителна квалификация

  • Копия от документи , доказващи професионален опит

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител 

Място за подаване на документи

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство; 

телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ 

02/9173-454 

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни след деня на публикуване на обявата. 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на агенцията. 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.


23.10.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg