Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавни служители на длъжността „Експерт, анализатор на работни процеси ІІІ степен“ в Национално ТОЛ управление

28.11.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавни служители на длъжността „Експерт, анализатор на работни процеси ІІІ степен“ в Национално ТОЛ управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавни служители на длъжността „Експерт, анализатор на работни процеси ІІІ степен“ в Национално ТОЛ управление

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


обявява конкурс за назначаване на държавни служители на длъжността „Експерт, анализатор на работни процеси ІІІ степен“ в Национално ТОЛ управление при следните условия:


1.     Длъжност: Експерт, анализатор на работни процеси ІІІ степен – 4 бр.

в Национално ТОЛ управление,

в отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“,

в сектор „Опериране на инфраструктура и комуникации“

2.     Минимални изисквания за заемане на длъжността:

•    Образователно-квалификационна степен: Бакалавър

•    Специалност: Компютърни технологии и системи; Информатика и компютърни науки; Комуникационна и компютърна техника.

• Професионален опит : не по-малко от 2 години в поддръжката на операционни системи, виртуализация, сървъри и сториджи и/или придобит IV младши ранг.

3.     Допълнителни изисквания:

•          CISCO UCS B200 M4;

•          Red Hat/Oracle Enterprise Linux;

•          Windows Server 2016;

•          Oracle Database 12c;

•          Oracle Database Developer: SQL *Plus, PUSQL, Apex;

•          Oracle Data Integrator 12c, SQL *Plus, PUSQL;

•          Oracle Bl Enterprise Edition 12c;

•          IIS;

•          WCF Configuration;

•          EMC VPLEX;

•          Java services in system., NET/Java9  general knowledge;

•          ESRI ArcGIS 10.6;

•          Технологии за виртуализация (VMware vSphere ESXi 6.0 U1);

•          Комуникационни и умения за разрешаване на инциденти – ITIL Service Operation;

•          Умения за работа в екип.

 

4.     Основни задължения за длъжността:

 

-        Инсталация, конфигурация администрация и мониторинг на Windows Server(2k8,2k12,2k16) и Линукс (Red Hat/Oracle Enterprise Linux)операционни системи;

-        Администрация - Windows Active Directory / Потребители/Групи/ Други права на достъп

-        Системна администрация и инженеринг на платформа за виртуализация;

-        Поддръжка на инфраструктурата в Центровете за данни ;

-        Инсталация, конфигурация и миграция на системи, модули и компоненти на ТОЛ системата

-        SYSDBA, SYSOPER – Oracle Database 12 c;

-        Наблюдения на системи и сториджи, анализ и планиране на капацитета;

-        Архивиране и възстановяване на данни;

-        Изпълняване на Disaster Recovery процедури;

-        Поддръжка от второ ниво – ITSM;

-        Поддръжка и детайлен анализ на причини за инциденти – логове, системни съобщение и други;

-        Участие във вътрешни проекти;

-        Изготвя дневни, седмични и месечни отчети за извършените дейности пред началника на сектора;

-        Изпълнява и други, конкретно възложени му от Началник сектор „Опериране на инфраструктура и комуникации“ и Началник отдел „Управление на информационна система и инфраструктура“ допълнителни задачи, в рамките на своята компетентност и квалификация.

5.     Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

 

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6.     Конкурсът ще се проведе на два етапа – тест и интервю.

 

7. Необходими документи: Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

-        декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-        Автобиография;

-        копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

-        копия на документи/сертификати за допълнителна квалификация, ако има такава;

-        копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;

-        копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);

   Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

8. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно Деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

9. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса /до 10.12.2018 г. включително/.

10. Списъци на допуснатите кандидати до етапите на конкурса и друга информация за него ще бъде представена на интернет страницата на АПИ: http://www.api.bg.

11. Основната заплата за посочената длъжността: не по-ниска от 1350 лв.

 

 



28.11.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg