Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността на Началник сектор „Контактен център“ в отдел „Обслужване на клиенти“ в Национално тол управление

18.12.2018

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви 2018 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността на Началник сектор „Контактен център“ в отдел „Обслужване на клиенти“ в Национално тол управление

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността на Началник сектор „Контактен център“ в отдел „Обслужване на клиенти“ в Национално тол управление

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"


ОБЯВЛЕНИЕ


Агенция "Пътна инфраструктура" обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

1. Длъжност:  Началник сектор "Контактен център"  - 1 бр. в отдел „Обслужване на клиенти“ в Национално ТОЛ управление

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността началник сектор:

- Образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в области на висше образование: Социални, стопански, правни науки;

- Минимален професионален опит - 4 години и/или придобит ІІІ младши ранг;

3.  Допълнителни изисквания:

- Отлично владеене на Английски език /писмено и говоримо/;

- Компютърна грамотност: Ms Office;

- Да притежава експертни технически познания за всички продукти, услуги и процедури в контактен център.

 

4.         Основни задачи на началник сектор „Контактен център“ са:

-       Организира и координира дейностите по обслужване на клиенти, ползватели на националната система за събиране на пътни такси за използване на платената пътна мрежа, доставчици на ЕУЕСТ/НДУ. Ръководи и развива поверения му сектор в рамките на организационната структура на НТУ и комплексно реализира дейностите, които водят до изпълнение на заложените цели на НТУ.

-       Планира и ръководи законосъобразното и навременно извършване на дейностите по обслужване на клиенти, ползватели на националната система за събиране на пътни такси за използване на платената пътна мрежа, в поверения му сектор и отговаря за ефективността в работата на служителите в сектора.

-       Отговаря и ръководи ефективното сътрудничество с останалите структурни звена в отдела, в НТУ и външни за АПИ структури.

-       Регулярно проследява изпълнението на показателите за качество при обслужване на клиенти и поставените KPI, предлага и осъществява необходимите мерки, в случай на неизпълнението им или недостатъчното им изпълнение.

-       Изготвя и следи за спазването на дневни, седмични и месечни графици за работа на подчинените му служители.

-       Следи за спазването на работното време и почивки от подчинените му служители, положения извънреден труд и спазването на КТ по отношение на сумарното работно време.

-       Спазва етичните норми на поведение от служителите в сектора, не допуска и следи подчинените му служители да не допускат пряка или непряка дискриминация и тормоз, основани на пол, раса, народност, етническа принадлежност, човешки геном, гражданство, произход, религия или вяра, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично или обществено положение, увреждане, възраст, сексуална ориентация, семейно положение, имуществено състояние или на всякакви други признаци, установени в закон или в международен договор, по който Република България е страна по отношение на други служители в сектора или Агенцията, както и по отношение на гражданите.

-       Изготвя дневни, седмични и месечни отчети за извършените дейности по обслужване на клиенти пред началника на отдел „Обслужване на клиенти“.

-       Провежда инструктаж на подчинените му служители за изпълнение на предоставените им от закона правомощия, както и останалите инструктажи, предвидени в действащите нормативни актове.

-       Възлага задачи на подчинените му служители в рамките на утвърдения от директора на НТУ годишен план за работа на сектора и следи за изпълнението им, като получава дневни, седмични и месечни отчети за извършените дейности по обслужване на клиенти.

-       Изготвя индивидуални годишни планове на подчинените му служители и следи за тяхното изпълнение, като извъшва периодична оценка/атестиране на изпълнението съгласно вътрешните правила за работа на НТУ, както и съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване на държавния служител в държавната администрация.

-       Контролира правилното и законосъобразно изпълнение от служителите в сектора на поставените им задачи. При необходимост дава съответни указания и оказва методическа подкрепа и ръководство.

-       Отговаря за бюджета на сектора. Контролира и одобрява отчетите за разходи на подчинените му служители, като изисква отчетни документи и обосновка за направените разходи.

-       Отговаря за правилната обработка на документацията, отнасяща се до Контактен център и неговите служители (напр. дневник за контрол и наставления, проверки по безопасност на труда, пълномощни, договори за конфиденциалност и други).

-       Изпълнява и други, конкретно възложени му от началника на отдел „Обслужване на клиенти“ и директора на НТУ допълнителни задачи, в рамките на своята компетентност и квалификация.

5. Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Конкурсът ще се проведе на два етапа – практически изпит /по английски език/ и интервю.

 

7.    Необходими документи: Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса по образец – Приложение №2 към чл.17 ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.

           Към заявлението се прилагат:

-       декларация (по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС) от лицето, че е пълнолетен български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

-       Автобиография;

-       копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката);

-       копия на документи за допълнителна квалификация, ако има такава;

-       копие на документ за придобит ранг /ако кандидатът е работил като държавен служител/;

-       копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка);

-       копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв;

-       копие на документ, доказващ владеене на английски език и/или друг чужд език, при наличие на такъв;

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

8. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, Външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден.

9. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

10. Списъци на допуснатите кандидати до етапите на конкурса и друга информация за него ще бъде представена на интернет страницата на АПИ: http://www.api.bg.

11. Основната заплата за посочената длъжността: не по-ниска от 1450 лв.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.

 


18.12.2018 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg