Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“ при ОПУ гр. Пазарджик

10.07.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви юни-декември 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“ при ОПУ гр. Пазарджик

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“ при ОПУ гр. Пазарджик

Logo-API-Small.png

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс

за назначаване на държавен служител

 

 

Длъжност: „началник на отдел“  отдел „Административно обслужване“ при ОПУ гр. Пазарджик

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:    

Mинимална степен на завършено образование: Висше,

Образователно квалификационна степен: Магистър

Професионална област: Право с придобита юридическа правоспособност, Администрация и управление

Професионален опит: не по-малко от 4 години в областта на дейност, съгласно КДА

и/или

Минимален ранг: III младши;

Допълнителни умения и изисквания:

-       Да познава и прилага нормативните актове и инструкции в областта на административното законодателство, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, ЗФУКПС, Закон за пътищата, Закон за счетоводството, ЗОП;

-       Да познава и прилага вътрешно-нормативната уредба – Вътрешни правила в системата на АПИ, Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на АПИ, Вътрешни правила за организацията на работа в Агенция „Пътна инфраструктура“ при управлението на имоти и вещи - държавна собственост, предоставени на Агенцията, Вътрешни правила на АПИ за управление на цикъла на обществените поръчки, Вътрешни правила за реда и организацията на документооборота в АПИ;

-       Да е запознат в детайли със структурата на АПИ и основните характеристики на дирекциите в ЦА, организира дейността по БЗР за ОПУ, познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарна безопасност и опазване на околната среда, умения да анализира информацията, да я синтезира и да представя резултатите;

-       Умения за работа с компютър: Word, Excel, Internet и офис техника.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Организира, координира и контролира всички дейности на отдел „Административно обслужване“ в ОПУ, подпомага директора на ОПУ, съгласно своите компетенции, във връзка с осъществяването на дейности по правно обслужване, дейността по човешките ресурси в ОПУ, цялостната финансово-счетоводна дейност, целесъобразно и законосъобразно изразходване на бюджетни средства, стриктно следи разходването на бюджетните средства, отпуснати за МТБ, осигуряване на достоверна счетоводна отчетност на основната и на първичната документация, осигуряване правилното функциониране на администрацията на ОПУ, съгласно действащата нормативна уредба, в областта на административното обслужване, изготвя трудови договори и длъжностни характеристики за служителите по трудови правоотношения, съгласно указанията на ЦА и правно-нормативната уредба.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  460 лв. до 1450 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

-        Заявление за участие в конкурса - по образец;

-        Декларация по чл. 17 от НПКДСл;

-        Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

-        Копия от документи  за допълнителна квалификация;

-        Копие от документ, удостоверяващ придобита юридическа правоспособност-за кандидатите юристи;

-        Копия от документи, доказващи професионален опит;

-        Автобиография;

-        Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство;

телефон за контакт с отдел „Човешки ресурси и канцелария“ : 02/9173-475;

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. „Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 10.07.2017 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg