Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ гр. Плевен

14.09.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви юни-декември 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ гр. Плевен

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ гр. Плевен

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс

за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: „главен експерт“ – 2 щ. бр. в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при ОПУ гр. Плевен

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:    

Mинимална степен на завършено образование: Висше,

Образователно квалификационна степен: Бакалавър

Професионална област: строителен или пътен инженер, техническо ВУЗ

Професионален опит: не по-малко от 2 години в областта на дейност, съгласно КДА

и/или

Минимален ранг: IV младши;

Допълнителни умения и изисквания:

-       Да познава основно нормативните документи – ЗОП, ЗБУТ, ЗУТ, Правилника за прилагане на ЗОП, ЗБУТ, ЗУТ, спецификата на правната уредба на пътното строителство, както и други нормативни документи, свързани с дейността на отдела;

-       Да познава вътрешно-нормативната уредба: Правилник за структурата, дейността и организацията на работа на Агенция „Пътна инфраструктура“, Вътрешните правила за работа в АПИ, Вътрешните правила за документооборота в АПИ, Кодекс за поведение на служителите в АПИ и др.;

-       Компютърна грамотност: Word, Excel, AutoCAD, Internet.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Да подпомага началника на отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ и директора на ОПУ в реализиране целите на ОПУ-Плевен в сферата на инвестиционната политика, за подобряване състоянието на РПМ;

Изпълнява дейности, свързани с ТРП, инвестиционни дейности, както и всички дейности съпътстващи обслужването на РПМ на територията на ОПУ, съобразно дейността на отдела и своята компетентност.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  460 лв. до 1200 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 2  бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

Заявление за участие в конкурса - по образец;

Декларация по чл. 17 от НПКДСл;

Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

Копия от документи  за допълнителна квалификация;

Копия от документи, доказващи професионален опит;

Автобиография.

Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3, външно деловодство;

телефон за контакт с отдел „Човешки ресурси и канцелария“ : 02/9173-473;

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. ”Македония” № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

14.09.2017 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg