АПИ обява за конкурс за младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване и координация“
АПИ обява за конкурс за младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване и координация“
Агенция “Пътна инфраструктура” обявява конкурс за назначаване на
държавен служител
Длъжност: младши експерт в отдел „Административно обслужване и социални дейности“ в дирекция „Административно обслужване и координация“
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
Mинимална степен на завършено образование: Висше;
Образователно квалификационна степен: проф. бакалавър;
Професионална област: Техническо, икономическо или в сферата на обслужването;
Професионален опит: не се изисква, съгласно КДА
и/или V младши ранг.
Допълнителни умения и изисквания:
- длъжността изисква да се познават и ползват: Закона за пътищата, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, Кодекса за социално осигуряване и други подзаконови нормативни актове, както и практиката по тяхното прилагане и др. пряко свързани с осъществяваните функционални задължения, упоменати в длъжностната характеристика.
- Компютърна грамотност - да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в отдела и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела („Апис“, „Сиела“, „Eventis R7”).
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Изпълнява дейности, свързани с осъществяваните в БКПП функционални задължения в съответствие с нормативните изисквания. Осъществява финансово-счетоводна дейност, във връзка с осъществяваните дейности в БКПП, в съответствие с действащото законодателство, в рамките на компетенциите за длъжността. Стриктно следи разходването на бюджетни средства, отпуснати за МТБ. Изготвя доклади, писма, справки и др. документи, пряко свързани с осъществяваните функционални задължения и в съответствие с указанията на старши експерт, осъществяващ функционални задължения на управител в БКПП и началник на отдел АОСД.
Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:
от 460 лв. до 1100 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.
Начин за провеждане на конкурса: Тест и интервю.
Документи за кандидатстване:
- Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители.
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
- Автобиография
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
- Копия от документи за допълнителна квалификация
- Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.
Място за подаване на документи:
адрес: гр.София, бул. Македония № 3; външно деловодство;
телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“
02/9173-454.
Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на Агенцията
В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест и интервю/.
28.09.2017 г.