Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността старши експерт в отдел „Човешки ресурси и канцелария” дирекция „Административно обслужване и координация” в Централна администрация

03.10.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви юни-декември 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността старши експерт в отдел „Човешки ресурси и канцелария” дирекция „Административно обслужване и координация” в Централна администрация

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността старши експерт в отдел „Човешки ресурси и канцелария” дирекция „Административно обслужване и координация” в Централна администрация

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 обявява конкурс за назначаване на държавен служител

  

 

Длъжност: 1 бр. старши експерт в отдел „Човешки ресурси и канцелария”

дирекция „Административно обслужване и координация”

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:   

  • Образователно квалификационна степен: бакалавър или магистър
  • Професионална област: икономическо/администрация и управление/хуманитарно
  • Професионален опит : не по-малко от 2 години, съгласно КДА
  • и/или придобит минимален ранг - IV младши

Допълнителни умения и изисквания:

  • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

Длъжността изисква да се познават и ползват нормативните актове, уреждащи трудовите и осигурителните правоотношения и практиката по тяхното прилагане; нормативните изисквания за възникване, изменение и прекратяване на трудовите и служебните правоотношения /Закон за пътищата, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекс на труда, Кодекс за социално осигуряване и други подзаконови нормативни актове/; вътрешната нормативна уредба – Правилник за структурата, дейността и организацията на работа в АПИ, Вътрешните правила за работа в агенцията, Кодекс за поведение на служителите от АПИ, колективния трудов договор, характеристиките на отделните работни места в агенцията; реда и изискванията за съхраняване на документацията, свързана с данните за служителите и др.

  • Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в отдела и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се използват от отдела / „Апис“, „Сиела“, Eventis R7“, Системата за човешки ресурси/
  • Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: осъществява дейности, свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите и служебните правоотношения на служителите в ЦА и специализираните звена и провеждане на кадрова политика в агенцията; анализ на нуждите от обучение и осигуряване на условията за професионално и служебно развитие на служителите; прилагане на наредбата за условията и реда за атестиране на служителите в държавната администрация; прилагане на процедурите за разработване, утвърждаване, изменение и съхраняване на длъжностните характеристики; разработване на вътрешноорганизационни документи, свързани с обучението, атестирането и развитието на служителите

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  460 лв. до 1200 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса : Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители
  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение , не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност.
  • Автобиография
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен
  • Копия от документи за допълнителна квалификация
  •   Копия от документи, доказващи професионален опит.
  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; партер деловодство;

телефон за контакт с административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

02/9173-473

Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул.”Македония” № 3 и на Интернет страницата на Агенцията

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същия автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, интервю/.

 

03.10.2017 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg