Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при Областно пътно управление - Пазарджик

25.10.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви юни-декември 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при Областно пътно управление - Пазарджик

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността главен експерт в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при Областно пътно управление - Пазарджик

API-LOGO_NEW-mini.png

 

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 ОБЯВЛЕНИЕ

 Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

 

Длъжност: Главен експерт в отдел „Инвестиционно-ремонтни дейности“ при Областно пътно управление гр. Пазарджик

 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:    

 

Mинимална степен на завършено образование: Висше,

 

Образователно квалификационна степен: Бакалавър

 

Професионална област: строителен или пътен инженер, техническо ВУЗ

 

Професионален опит: не по-малко от 2 година в областта на дейност, съгласно КДА

 

и/или

 

Минимален ранг: IV младши;

 

Допълнителни умения и изисквания:

 

  • Да познава и прилага основно нормативните документи – ЗОП, ЗБУТ, ЗУТ, Устройствения правилник, Правилника за прилагане на ЗОП, българското законодателство, спецификата на правната уредба на пътното строителство, КТ и др., както и вътрешните правила в АПИ и Вътрешните правила за организацията и реда на документооборота в АПИ;

  • Компютърна грамотност /Word, Excel, Internet/.

    Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

    Да подпомага началника на отдел ИРД и директора на ОПУ в реализирането на целите на Областно пътно управление в сферата на инвестиционната политика за подобряване състоянието на пътната мрежа на територията му.

    Изпълнява дейности, свързани с ТРП, инвестиционни дейности, както и всички дейности, съпътстващи обслужването на РПМ на територията на ОПУ, съобразно дейността на отдела.

    Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

     от  460 лв. до 1200 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

    Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

    Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

    Документи за кандидатстване:

 

  • Заявление за участие в конкурса - по образец;

  • Декларация по чл. 17 от НПКДСл;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документи  за допълнителна квалификация;

  • Копия от документи, доказващи професионален опит;

  • Автобиография;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

 

Място за подаване на документи:

 

адрес: гр.София, бул. „Македония“ № 3; външно деловодство, телефон: 02/9173-475;

 

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

 

Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

 

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

 

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. „Македония“ № 3 и на електронната страница на Агенцията.

 

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

 

 



25.10.2017 г.
 

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg