Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“, в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ при Централна администрация на АПИ

17.01.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари - май 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“, в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ при Централна администрация на АПИ

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Аварии и ситуационен център“, в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ при Централна администрация на АПИ

API-LOGO_NEW-mini.png

  

АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“


ОБЯВЛЕНИЕ

 

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител 

 

 

 

Длъжност „младши експерт“ в отдел „Аварии и ситуационен център“, в дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ при Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“

 

 

 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:   

 

  • Минимална степен на завършено образование съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията /КДА/- Висше;

 

  • Образователно квалификационна степен: Бакалавър или Магистър;

  • Професионална област: Инженерно, Икономическо или Хуманитарно

  • Професионален опит: не се изисква, съгласно КДА.

 

 

 

Допълнителни умения и изисквания:

 

•   Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

 

- Познаване и прилагане на нормативните документи:  Закон за държавния служител, Кодекс на труда, Закон за пътищата, Закон за обществените поръчки, ЗБУТ, ЗУТ, Правилник за структурата дейността и организацията на работа на АПИ, Правилник за прилагане на ЗОП, Вътрешни правила на агенцията, както и други нормативни документи свързани с дейността на отдела.

 

- Компютърни умения – MS Office, Internet

 

 

 

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

 

Организира, осъществява, координира и контролира дейностите на Ситуационния център.

 

Поддържане на взаимодействие и обмен на информация с Национален телефон „112“

 

Събиране на информация от специализираните звена на АПИ, изготвяне на бюлетин за състоянието на РПМ.

 

Предоставяне на информация по обявените телефони на Ситуационния център.

 

 

 

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността: от  460 лв. до 1100 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

 

 

 

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

 

 

 

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.

 

 

 

Документи за кандидатстване:

 

  •   Заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от наредбата;

  • Декларация по чл. 17 от НПКДСл;

  • Автобиография;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документи за допълнителна квалификация;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/

     

    Място за подаване на документи:

    адрес: гр.София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-420;

    административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“

     

    Краен срок за подаване на документи: документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

     

    Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

    Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр. София, бул. „Македония“ № 3 и на Интернет страницата на Агенцията.

     

    В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.


 

 

 

 

 

17.01.2017 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg