Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Административно обслужване“ при ОПУ - Перник при АПИ

21.03.2017

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви януари - май 2017 » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Административно обслужване“ при ОПУ - Перник при АПИ

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността младши експерт в отдел „Административно обслужване“ при ОПУ - Перник при АПИ

API-LOGO_NEW-mini.png

  

АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: Младши експерт в отдел „Административно обслужване“ при Областно пътно управление гр. Перник

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:   

  • Mинимална степен на завършено образование: Висше,
  • Образователно квалификационна степен: Професионален бакалавър
  • Професионална област: Право, Икономика, Финанси
  • Професионален опит : не се изисква, съгласно КДА

и/или

  • Минимален ранг: V младши;

Допълнителни умения и изисквания:

  • Да познава и прилага нормативни актове, действащи в областта на административното законодателство, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, Закона за пътищата, ЗБУТ, ЗФУКПС, ЗОП, Закон за счетоводството;

  • Да познава и прилага вътрешно-нормативната уредба - Правилника за структурата, дейността и организацията на работа на АПИ, както и др. нормативни документи, свързани с дейността на отдела;

  • Да е запознат в детайли със структурата на АПИ и основните характеристики на дирекциите в ЦА, Устройствен правилник на АПИ;

Познаване на действащите нормативни актове по безопасни и здравословни условия на труд, по противопожарната безопасност и опазване на околната среда.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Оказва съдействие на началника на отдел „Административно обслужване“ при осъществяване на: дейности по правно обслужване, дейността по човешки ресурси в ОПУ, финансово-счетоводна дейност, целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетни средства, следи разходването на бюджетни средства, отпуснати от МТБ, осигуряване на достоверна счетоводна отчетност на основната и първичната документация, изготвя трудови договори и длъжностни характеристики за служителите по трудови правоотношения, съгласно указанията на ЦА и правно-нормативната уредба.

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  460 лв. до 1100 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю

Документи за кандидатстване:

  • Заявление за участие в конкурса - по образец;
  • Декларация по чл.17 от НПКДСл;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • Копия от документи  за допълнителна квалификация;
  • Копие от удостоверение за правоспособност – за юристи;
  • Автобиография;
  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил като държавен служител/.

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. „Македония“ № 3; телефон: 02/9173-475;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4 стая 404

Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице /чл. 17, ал. 3 от НПКДС/ до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в административната сграда на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“- гр. София, бул. „Македония“ № 3 и на електронната страница на Агенцията.

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

 

 

 

21.03.2017 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg