Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“, в Областно пътно управление - Смолян

02.02.2016

Начало » Кариери » Обяви за конкурси » Архив обяви - кариери » Архив обяви октомври - декември 2015 г. - август 2016 г. » АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“, в Областно пътно управление - Смолян

АПИ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността началник на отдел „Административно обслужване“, в Областно пътно управление - Смолян

API-LOGO_NEW-mini.png

  

АГЕНЦИЯ „ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА“

  

Агенция „Пътна инфраструктура“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител

 

Длъжност: Началник на отдел „Административно обслужване“, в Областно пътно управление гр. Смолян, при Агенция „Пътна инфраструктура“

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:    

  • Образование: Висше;

  • Образователно-квалификационна степен: Бакалавър или Магистър.

  • Специалност: Юридическа, Икономическа, Администрация и управление     

  • Професионален опит: не по-малко от 4 години, съгласно КДА или Минимален ранг III младши  

  • Други: следдипломно обучение, специализация, да притежава компютърни умения и компетенции (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);

     

Допълнителни умения и изисквания:

  • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
  • Длъжността изисква: 
  • Да се познават и прилагат нормативните актове и инструкции, действащи в областта на административното законодателство, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, Кодекса на труда, ЗФУКПС, ЗОП, Закон за пътищата, Закон за счетоводството;
  • Да се познават и прилагат вътрешно-нормативната уредба- Вътрешни правила в системата на АПИ; Правилника за структурата, дейността и организацията на работа на АПИ, Вътрешни правила за управление на собствеността, Вътрешни правила за организация за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки от АПИ, Вътрешни правила за реда и организацията на документооборота в АПИ;
  • Да е запознат в детайли със структурата на АПИ и основните характеристики на дирекциите в ЦА;
  • Компютърна компетентност – да притежава познания по основните параметри на документооборота и информационните процеси в звеното и умения за работа с общи програмни продукти и специализираните, които се ползват от отдела /„Апис“, „Сиела“, „Eventis R7“/.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Организира, координира и контролира всички дейности на отдел АО, както следва: Дейността по правно обслужване; Дейността по човешки ресурси в ОПУ; Деловодната дейност и архив в ОПУ; Финансово-счетоводна дейност, както и целесъобразното и законосъобразното изразходване на бюджетните средства;

  • Осигурява правилното функциониране на администрацията на ОПУ, съгласно действащата нормативна уредба, в областта на административното обслужване;

Границите (от-до) на заплатата, определена за длъжността:

 от  420 лв. до 1450 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.

Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност – 1 бр.

Начин за провеждане на конкурса: Тест и Интервю.

Документи за кандидатстване:

  • Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно  приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите за държавни служители;

  • Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно и  не е подставено под запрещение , не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;

  • Автобиография;

  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

  • Копия от документ за придобита юридическа правоспособност;

  • Копия от документи за допълнителна квалификация;

  • Копия от документи, доказващи професионален опит;

  • Копие от документ за придобит ранг /ако е работил/а като държавен служител/.

Място за подаване на документи:

адрес: гр.София, бул. Македония № 3; телефон: 02/9173-475 или 02/9173-420;

административно звено: отдел „Човешки ресурси и канцелария“ ет. 4, стая 404

Краен срок за подаване на документи:документите се подават лично или чрез упълномощено лице до 10 дни от деня на публикуване на обявата.

Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Информация за конкурса ще се обявява в сградата на Централната администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“ - гр.София, бул. „Македония“ № 3 и на Интернет страницата на Агенцията

В случай на закъснение на кандидата над 10 /десет/ минути, същият автоматично не се допуска до съответния етап на конкурсната процедура /тест, практически изпит, концепция, интервю/.

 

 

 

02.02.2016 г.

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg